duminică, 17 aprilie 2011

Vacanta de Paste

Aceasta vacanta de Paste o s-o petrec la tara alaturi de parintii si de bunicii mei. Din pacate sunt programat la dentist marti iar abia miercuri o sa plec , deci mai am ceva timp pentru a scrie ceva nou pe blogul meu nou "nascut". La tara am multi prieteni cu care sa ma joc si ma pot plimba cu scooteru meu "original" Piaggio Ciao (e c-am vechi el dar merge foarte bine si chiar atinge o viteza de 50 si ceva de km/h , asa, si am uitat sa spun ca are 10 ani vechime :D ) o sa ma plimb cu bicicleta si poate chiar o sa ies seara cu verisorii mei afara pe la cateva fete :D. C-am asta o sa fac pana o sa i-au Pastite iar in a doua zi de Paste o sa ma duc la cea-lalta bunica a mea pentru ca nu am mai vazut-o de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu